Czcionki w Ac

Marcin Doliński devel-pl w pld-dc.org
Śro, 21 Kwi 2004, 07:33:33 CEST

W liście z śro, 21-04-2004, godz. 00:08 +0200, Andrzej Krzysztofowicz
napisał:

> A kto decyduje o tym, czy RM ma racje, jesli nie CDG ?
Patrz wyżej, mamy coś ciekawego. "AFAIK RM ma prawo decydować się na coś
tylko wtedy kiedy merytorycznie ma rację.". Wg tego stwierdzenia jeżeli
nawet ja i TY się spieramy, to obaj mamy rację, moja racja, Twoja racja.
RM sam decyduje czy ma racje, a jeśli się z nim ktoś nie zgadza, CDG
czeka.