Build log: -r DEVEL gcc.spec (sypie sie)

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Śro, 21 Kwi 2004, 16:56:07 CEST

On Wed, Apr 21, 2004 at 04:51:59PM +0200, Paweł Sikora wrote:

> jeszcze nie:)
> speech_tools sie juz kompiluje, ale jeszcze nie linkuje poprawnie.
> sprawa zalega w specjalizacjach pewnych statycznych pol wzorcow
> haszujacych i zostalo mi jeszcze kilka nierozwiazanych symobli
> od linkera do wytropienia.

Zdaje się że z aktualnymi poprawkami to się nie buduje nawet gcc 3.3.3
(był testowy build na którymś ac-*, FAIL).
Przed poprawkami mi się zbudowało.
Chyba żeby to była kwestia -devel zainstalowanego w systemie w czasie
budowania.