ERRORS: libgnomeprint.spec

Grzegorz Goławski grzegol w pld-linux.org
Śro, 21 Kwi 2004, 23:52:08 CEST

W liście z śro, 21-04-2004, godz. 23:16 +0200, Jakub Bogusz napisał:

> A ta biblioteka używa libltdl, czy chciała sobie (nad)użyć tej
> definicji?
> Jeśli używa, to w configure.* powinno być AC_WITH_LTDL (albo
> AC_LIB_LTDL czy coś innego to włączającego).
> Jeśli nie używa, to nie powinna nadużywać tej definicji; np. glib ma
> swoją definicję do tego celu: G_MODULE_SUFFIX.
> (z dokładnością do tego, że G_MODULE_SUFFIX nie zawiera kropki ("so")
> a LTDL_SHLIB_EXT chyba zawiera (".so", jeśli wierzyć komentarzowi -
> więc trzeba uwzględnić przy zmianie).
Dzięki, wrzuciłem patcha i już powinno się budować. Faktycznie w
LTDL_SHLIB_EXT jest kropka a w G_MODULE_SUFFIX nie ma, ale akurat w tym
przypadku nic dodatkowo nie trzeba było zmieniać.

--
Grzegorz Goławski <grzegol w pld-linux.org>