XFree86 vs X11 (Xorg)

Pią, 23 Kwi 2004, 13:55:53 CEST

Dnia Friday 23 of April 2004 13:07, Jakub Bogusz napisał:

> defaultowe czy jedyne w wersji dystrybucji?
Defaultowe jeśli ten ficzer w rpmie zostanie. Jeśli go nie będzie to można
mieć setki wersji Xów

> Bo jeśli nie jedyne, to już widzę problemy jak poldek próbuje instalować
> po zależnościach podpakiety z dwóch różnych implementacji...
Nie ma ficzera w rpmie + wewnątrz każdej implementacji zależności od swoich
pakietów np. X11-driver-costam wymaga X11-libs + brak Provides: X11 w
XFree86.spec i poldek będzie musiał brać pakiety z jednej implementacji.

> Zmiana nazw plików - mam nadzieję, że nie dotyczy bibliotek rozszerzeń
> XFree86? (Xxf86vm itp.)
[misiek w arm ~/rpm/SPECS]$ rpm -ql X11-libs|grep vm
/usr/X11R6/lib/libXxf86vm.so.1.0

> Obsługa IPv6 w XDMCP - a poprawili to?
> W XFree86 zostało wyłączone, ponieważ używało wyłącznie gniazd v6, przez
> co nie udało mi się kiedyś uruchomić xdm-a na systemie bez v6.
Nie wiem.

--
Arkadiusz Miśkiewicz     CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm.pld-linux.org, 1024/3DB19BBD, JID: arekm.jabber.org, PLD/Linux