poldek -V -n ac -n ac-ready

Maciek Pasternacki maciekp w japhy.fnord.org
Czw, 22 Kwi 2004, 15:43:45 CEST

On Pungenday, Discord 40, 3170 YOLD, Michał Koziorowski wrote:

> Log jest na stronie http://host3.cki.pl/qmail

rblsmtpd.c:36: error: conflicting types for `accept'
/usr/include/sys/socket.h:210: error: previous declaration of `accept'

Poprawić linijkę 36 rblsmtpd, żeby się zgadzało z socket.h,
a najlepiej chyba wywalić deklarację i polegać na nagłówkach
systemowych.  Łatkę załączam.

Ten spec jest zasadniczo beznadziejnie przeładowany; wypadałoby kiedyś
zrobić netqmaila z bcondami na poszczególne łaty i części programu,
a na oddzielne programy zrobić oddzielne rpmki, zamiast ładować do
jednego pakietu... może się tym kiedyś i zajmę, ale na pewno nie w tym
miesiącu.

--
__    Maciek Pasternacki <maciekp w japhy.fnord.org> [ http://japhy.fnord.org/ ]
`| _   |_\  / { ...you claimed all this time that you would die for me,