dziwny cdrom

Rafal Janiczek drjojo w elsat.net.pl
Czw, 22 Kwi 2004, 19:32:04 CEST

> W logach nie ma czegoś o "nieznanych opcjach" ? Nie ma nic?
Jedynie to, ze gdy zamountuje to cos tam o Joilet pisze, mniesza o to.
Dzwine jest jego zachowanie, bo jezeli poda sie i urzadzenie i katalog
do ktorego ma mountowac to robi to, ale.. pisze read-only, czyli
ignoruje wpisane w fstab "ro". Wniosek? nie czyta fstab u mnie.
Probowalem z 644 i 600 (chociaz jaka to roznica dla roota)
mount z ac - 2.12-11

--
RJ