stunnel i certyfikaty

Maciek Pasternacki maciekp w japhy.fnord.org
Czw, 22 Kwi 2004, 19:37:16 CEST

On Pungenday, Discord 40, 3170 YOLD, Paweł Gołaszewski wrote:

> Bo to błąd..? :)

A może jakiś argument?  Może to być błąd, oczywiście, ale w takim
razie w moim rozumowaniu, które wyciąłeś, też jest błąd, którego nadal
nie widzę -- oświecisz mnie, czy to jest na zasadzie ,,bo tak''?

--
__    Maciek Pasternacki <maciekp w japhy.fnord.org> [ http://japhy.fnord.org/ ]
`| _   |_\  / { ...kiedyś wyjdziemy nie śpiąc poza to, co nam się śni