stunnel i certyfikaty

Maciek Pasternacki maciekp w japhy.fnord.org
Czw, 22 Kwi 2004, 22:58:43 CEST

On Pungenday, Discord 40, 3170 YOLD, Paweł Gołaszewski wrote:

> W zasadzie nie chce mi się teraz pisać za wiele.
> Po prostu dla mnie jest to wygenerowany plik, efekt działania na przykład
> openssla, a nie kawałek konfiguracji, choć nią też w pewien sposób jest.
> Wybitnie mi więc to nie pasuje do /etc/

lilo.conf też jest efektem działania rc-boot, że już nie wspomnę
o mtab czy o ld.so.conf...  Program korzystający z certyfikatu nie musi
(nie powinien wręcz) na nim sam operować, więc do /var to się na pewno
nie nadaje; jak nie w /etc (chociaż nadal pozwolę sobie być
przekonany, że to jest konfig -- tak by mi przynajmniej wychodziło
z FHS), to już prędzej pod /usr niż pod /var (dane w /usr/share też są
czasem zmieniane, klucza nie zmienia się co tydzień).

Pozdrawiam,
		--dżaf.

--
__    Maciek Pasternacki <maciekp w japhy.fnord.org> [ http://japhy.fnord.org/ ]
`| _   |_\  / { ...najpierw się mała ranka zjawi mi na dłoni, jak zawsze