SPECS: perl-PerlMenu.spec - v2 GPL is nowhere mentioned as a requi...

Bartek Jakubski migo w supernet.com.pl
Pią, 23 Kwi 2004, 00:11:02 CEST

On Fri, Apr 23, 2004 at 12:17:04AM +0200, Jakub Bogusz wrote:

> 2.1 akurat jest :>
> (zmiana Library -> Lesser)

He, he, sam zauważyłem, że to LGPL jest dopiero po napisaniu tego listu,
i potem robiłem tylko s/GPL/LGPL/ :-)

--
-- .- Bartek Jakubski ------- JabberID: migo w histeria.pl -. --
-- |   Free Software is a matter of liberty, not price    | --