kernel 2.6.5-1 + eagle-usb = Oops

Rafał Dziedzic dziedzic w kei.pl
Pią, 23 Kwi 2004, 12:08:22 CEST

Dnia Tue, 20 Apr 2004 17:57:18 +0200 (CEST)
devel-pl w pld-dc.org napisał(a):

Witam,

> A może by tak bez hotpluga? Ja używam eagle bez niego.

To samo, nic sie nie zmienia...

Ale jesli eagle_usb nie zaladuje sie przy starcie, tzn przed hotplug a dopiero pozniej po starcie systemu to wszystko dziala.

Niestety przy starcie laduje modul do drukarki i jakos tak samo laduje sie tez eagle-usb i kicha.... nie wiem jak go przekanac by sie nie ladowal :)

Ogolnie to wracam do 2.6.4... tam podobno bylo OK.

Pozdrawiam
Rafal Dziedzic
--
KEI Provider http://www.kei.pl