Hotplug, ALSA i ustawienia mixera

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Sob, 24 Kwi 2004, 20:31:18 CEST

On Sat, Apr 24, 2004 at 04:01:56PM +0200, Jacek Konieczny wrote:
> No i trzebaby się zastanowić nad poważnym wdrożeniem hotplug
> w dystrybucji - może przecież on zastąpić wiele aliasów w modprobe.conf,
> ładować firmware do urządzeń (np. "kart" WLAN na USB) itp.

Tylko teraz część funkcjonalności hotpluga dubluje się z rc-scripts
(montowanie /proc/bus/usb, wczytywanie modułów do kontrolera USB).
Nie wiem czy dobrym pomysłem jest rmmod wszystkich modułów związanych
z USB przy hotplug stop - zwłaszcza, że we wszystkich 2.6.x jak do tej
USB jest rozwalone i lubi się wysypywać szczególnie przy rmmod.
(mam nadzieję, że to w końcu poprawią i to w sposób inny niż usunięcie
module_exit jak w całym IDE ostatnio...)