stunnel i certyfikaty

Maciek Pasternacki maciekp w japhy.fnord.org
Pią, 23 Kwi 2004, 19:02:17 CEST

On Prickle-Prickle, Discord 41, 3170 YOLD, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> # rpm -ql mozilla-plugin-acroread
> /usr/lib/mozilla/plugins/nppdf.so
>
> Pluginy do mozilii nie sa produkowane przez mozille,
> rownie nielogiczne.

Dlatego też nie są w /var/lib/mozilla, a w /usr/lib/mozilla.

Fakt.  Czyli zostaje jak w mordę /etc.

--
__    Maciek Pasternacki <maciekp w japhy.fnord.org> [ http://japhy.fnord.org/ ]
`| _   |_\  / { ...to co, że błoto i muł, że jeśli coś, to tylko pół;