SPECS: jack-audio-connection-kit.spec - updated to 0.98.0, removed...

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Sob, 24 Kwi 2004, 10:30:59 CEST

On Fri, Apr 23, 2004 at 11:35:57PM +0200, Fryderyk Dziarmagowski wrote:

> IMHO to oss driver powinien być jako alternatywny, a nie jako domyślny.
> Architektura JACKa jest absolutnie powiązana z ALSĄ, a oss driver jest
> skromnym dodatkiem do tego. To, że ciągnie to za sobą dodatkowe
> zależności absolutnie do mnie nie przemawia, gdyż _podstawą_ działania
> JACKa jest ALSA. Doceniam intencje, ale to nie powinno tak być.

Jeśli wierzyć komentarzom, jack najpierw próbuje użyć alsy, a nie oss
- czyli alsa jest dalej domyślna, wystarczy doinstalować moduł (ciągnący
za sobą bibliotekę alsy).
-driver-oss nie wydzielałem, bo jest mały i nie ciągnie za sobą żadnych
zależności.