XFree86 vs X11 (Xorg)

Paweł Sikora pluto w ds14.agh.edu.pl
Sob, 24 Kwi 2004, 11:01:08 CEST

On Friday 23 of April 2004 13:20, Adam Gorzkiewicz wrote:
> On Fri, 23 Apr 2004 13:12:05 +0200
> Adam Gorzkiewicz <adgor w isn.pl> wrote:
> (...)
>
> Sorry za poprzedni post - kursor mi się omsknął ;P
> Chodzi mi o to, że zarówno w XFree86.spec i X11.spec wyciete są
> biblioteki libXcursor, libXrender, libXft oraz nagłówki render.
> Dlaczego? Trzeba albo przejść na zamienniki tych bibliotek z xlibs do
> konca - albo się z tego wycofać.
> Tak btw - w xft.spec jest libXft w wersji 2.1.2 a obecna wersja to
> 2.1.6. To samo jest z xrender.spec i xcursor.spec - odpowiednio 1.0.2 vs
> 1.1.2 oraz 0.8.3 vs 0.8.4.
> [...]

wiec co z tym zrobimy? bo czas nagli, a konkretnie qt i cale kde.

qt potrzebuje poza xfree86-devel/x11(xorg)-devel, opengl-devel
takze libXcursor, libXrender oraz libXft.
trzy ostatnie w chwili obecnej zaleza od starych bibliotek xlibs.
xlibs bazuja zas na libX11 i mamy niezly zakret.

moja propozycja, to tak zmodyfikwoac BRy libXcursor, libXrender oraz libXft
by bazowaly tylko na xfree86, badz x11(xorg), albo w ogole wywalic xfree86
i niepotrzebne czesci xlibs.

  then Linux is Dolby Digital and all the music is free...