X{cursor,ft,render} - xfree86, xorg, czy xlibs?

Paweł Sikora pluto w ds14.agh.edu.pl
Sob, 24 Kwi 2004, 11:09:13 CEST

[cite Adam]:

"Chodzi mi o to, że zarówno w XFree86.spec i X11.spec wyciete są
 biblioteki libXcursor, libXrender, libXft oraz nagłówki render.
 Dlaczego? Trzeba albo przejść na zamienniki tych bibliotek z xlibs
 do konca - albo się z tego wycofać.
 Tak btw - w xft.spec jest libXft w wersji 2.1.2 a obecna wersja
 to 2.1.6. To samo jest z xrender.spec i xcursor.spec - odpowiednio
 1.0.2 vs 1.1.2 oraz 0.8.3 vs 0.8.4. W tym momencie na head sytuacja
 wygląda tak, że w XFree86.spec i X11.spec wycinane sa oryginalne
 biblioteki na rzecz nienajswierzszych bibliotek w freedesktopowego xlibs."

[/cite]

moze wiec jakies glosowanie, finalna decyzja i do pracy?

ja jestem za calkowitym przejsciem na X11(XOrg) i nie wycinaniem
z tego pakietu najswiezszych bibliotek Xcursor,Xft,Xrender.

  then Linux is Dolby Digital and all the music is free...