X{cursor,ft,render} - xfree86, xorg, czy xlibs?

Maciej 'Agaran' Pijanka agaran w pld-linux.org
Sob, 24 Kwi 2004, 14:15:00 CEST

On Sat, Apr 24, 2004 at 02:11:13PM +0200, Tomasz Pala wrote:
> Date: Sat, 24 Apr 2004 14:11:13 +0200
> From: Tomasz Pala <gotar w polanet.pl>
> To: To my robimy PLD <pld-devel-pl w pld-linux.org>
> Subject: Re: X{cursor,ft,render} - xfree86, xorg, czy xlibs?

> Wystarczy przenieść pakiety do supported (tak jak inne starocie).

alez mnie wcale nie zalezy na pakietach na ftp tylko zeby spece nie byly
specjalnie robione pod wymaganie Xorg'a
a to ze w AC bedzie domyslnie i jedynie Xorg to juz mnie ani ziebi ani
grzeje
tylko chcialbym zebym byl wstanie przebudowywac sobie zeczy na XF4.3 bez
przerabiania kazdego speca

--
agaran at pld minus linux dot org :: PLD Linux Developer
I do not fear computers.  I fear the lack of them.