stunnel i certyfikaty

Jacek Konieczny jajcus w pld-linux.org
Sob, 24 Kwi 2004, 16:48:49 CEST

On Sat, Apr 24, 2004 at 04:09:36PM +0200, Tomasz Pala wrote:

> Przecież je się ustawia per-plik a nie katalog - wspólny nic im nie
> zaszkodzi.

> J.w. Właśnie dzięki odpowiednim nazwom plików wszystkie certyfikaty mogą
> leżeć w jednym katalogu.

Ale jak mam serwer: moj.server.com, na którym chodzi WWW, Jabber, SMTP,
POP3, FTP i wszystko po SSL, to chcę do tego wszystkiego użyć
_jednego_ certyfikatu i nie kopiować go X razy dla każdej usługi.
Czasami jednak chce się mieć dla każdej usługi inny certyfikat, a
najgorsze, że niektóre programy chcą klucz i cerwyfikat w osobnych
plikach, a inne oba w jednym.

Pozdrowienia,
        Jacek