SPECS: live.spec - updated to 2004.04.23, epoch:2 commented out.

Adam Gorzkiewicz adgor w isn.pl
Sob, 24 Kwi 2004, 19:51:40 CEST

Dnia sobota 24 kwiecień 2004 19:39, Paweł Sikora napisał:
(...)

> a co tu uaktualniac?
>
> nie na ftp ani w ra, ani w ac tego pakietu w zadnym wydaniu,
> caly czas byl w ulamkowym release, wystartowal z epoch 1,
> a 2 dorobil sie na tym.
> -Version:	20021221
> +Version:	2003.03.14
>  Release:	0.1
> -Epoch:		1
> +Epoch:		2
>
> poldkiem nikt go raczej nie pociagnal, skoro go nie ma na ftp.

To nieistotne - ciągłość w cvs powinna być zachowana.
Tak btw (kiedyś juz gdzies to proponowałem) - może ustalimy regułę, po jakim
czasie nie wolno w repo downgradować epoch (lub release) ?

--
Adam Gorzkiewicz