Build log: -r DEVEL gcc.spec (sypie sie)

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Nie, 25 Kwi 2004, 00:04:17 CEST

On Sat, Apr 24, 2004 at 11:45:39PM +0200, Bartosz Taudul wrote:

> Ktoś widzi jakieś przeciwności?

Jak już zacznie działać i ustali się co z ksi, to nie.
Na razie przeciw jest to, że się nie buduje na wspieranych przez PLD
architekturach. A po zbudowaniu na x86 IIRC pluto zgłaszał, że ada
ma jakieś problemy z działaniem (coś z linkowaniem?) - nie wiem, czy
jeszcze aktualne.