Hotplug, ALSA i ustawienia mixera

Cezary Krzyżanowski dhubleizh w o2.pl
Nie, 25 Kwi 2004, 09:54:59 CEST

Artur Frysiak wrote:

> udev.spec właśnie mam w obrotach.

No to Panowie, jak coś konkretnego Wam wyjdzie, proszę o poinformowanie
mnie. Z moich doświadczeń wynika, że dobra sprawa taki udev, ale spec
nie daje wszystkiego. Z ~/rpm/BUILD/udev-022/extras trzeba przegrać
gdzieś skrypt start_udev i uruchamiać go przez rc.sysinit zaraz po
montnięciu /proc i /sys.

Generalnie działa sprawnie, ale np. nvidii nie wyrkywa i trzeba by było
dodać odpowiedni wpis do sterów nvidi, żeby dodawał do udev_start, czy
tam gdzie chcecie (w udev_start było by najlepiej) tworzenie urządzeń
przy każdym uruchomieniu kompa.

Dodatkowo węszę gdzieś problemy z ptsami....jak udev jest na /dev, to
nie tworzy automatycznie ptsów, przez co miałem kłopoty z ruszeniem
Xsów. Swoją drogą kdm zawieszał się przy 50% uruchamiania KDE, ale za to
jak puściłem xinit, a potem startkde, tu ruszało pinknie....trzeba nad
tym chwilę posiedzieć. Poza tym, domyślne prawa są inne niż w /dev PLD.
Trzeba by posiedzieć nad /etc/udev/permissions, coby dostosować do PLD.

Zdroofka
Cz w rny

--
"Fear leads to anger, anger leads to hate, hate leads to The Dark Side!" - Yoda