SPECS: libidn.spec - updated to 0.4.3, added python patch

Nie, 25 Kwi 2004, 12:38:42 CEST

Dnia nie 25. kwietnia 2004 11:14, Jacek Konieczny napisał:

> Pythonowa obsługa IDN i StringPrep (w szczególności tego drugiego) jest
> dużo uboższa niż to co daje libidn. Gdzie wyczytałeś, że pythonowy moduł
> jest obsolete?
Autor tak twierdził jak z nim dyskutowałem przy swoich bojach z idn i glibc.

--
Arkadiusz Miśkiewicz     CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm.pld-linux.org, 1024/3DB19BBD, JID: arekm.jabber.org, PLD/Linux