Build log: -r DEVEL gcc.spec (sypie sie)

Paweł Sikora pluto w ds14.agh.edu.pl
Nie, 25 Kwi 2004, 12:47:19 CEST

On Sunday 25 of April 2004 00:04, Jakub Bogusz wrote:

> Jak już zacznie działać i ustali się co z ksi, to nie.
> Na razie przeciw jest to, że się nie buduje na wspieranych przez PLD
> architekturach.

jak juz wywiad doniosl gcc-3.3.3 nie zbuduje na x86_64
nowego gcc-3.4.0, bo kompilator ady ma delikatnie mowiac
nie najlepszej jakosci i raczej nie zamierzaja tego poprawic.

# Additional Comments From pinskia at gcc dot gnu dot org
hmm, All I have to say is you will have to get a binary package
for this target. Since 3.3.3 is known not to be very good Ada compiler.
#
status: ice-on-valid code && nic nie robia.

jedyne co w tej chwili chyba mozna zrobic, to kroskompilacje dla amd64
za pomoca gcc-3.4.0-ix86

> A po zbudowaniu na x86 IIRC pluto zgłaszał, że ada
> ma jakieś problemy z działaniem (coś z linkowaniem?) - nie wiem,
> czy jeszcze aktualne.

nie moglem zlinkowac binarki. sprawdzilem to na slackware
i tam tez to samo, wiec juz nie wiem, czy ja nie umie linkowac,
czy jakis czarow potrzeba. sam gcc podczas budowy kompiluje
biblioteke ady do postaci modulow i pakuje to do .a/.so
wiec chyba linkowanie dziala skoro .so stworzyl.
poki co przyjalem, ze tak ma byc i to ja nie potrafie
(choc jeszcze dwa lata temu tak linkowalem pod gnatem w winnt4 i dzialalo).

  then Linux is Dolby Digital and all the music is free...