glob() i dziwne zachowanie

Marcin Krzyzanowski krzak w linux.net.pl
Nie, 25 Kwi 2004, 12:54:30 CEST

Witam,

probowalem poprawic wywalający się przy starcie racoon z ipsec_tools i
doszedlem do momentu w ktorym nie wiem co zrobic.
Problematyczne jest zachowanie się funkcji glob();

dokladnie ten samo kod :
    glob_t globbuf;
    glob("/etc/racoon/racoon.conf", GLOB_TILDE , NULL, &globbuf);
    printf("gl_pathc = %d\n",globbuf.gl_pathc);

zwraca mi różne wartości. W testowym programiku zwraca mi "0", natomiast
wklejony do ipsec-tools-0.3.1/src/racoon/cftoken.l zwraca "1"

chodzi o okolice
ipsec-tools-0.3.1/src/racoon/cftoken.l[yycf_switch_buffer(path)]

czy ktos mialby chwile czasu i spojrzal dlaczego to sie tak dziwnie
zachowuje ??

--
Marcin Krzyżanowski
http://krzak.linux.net.pl