SPECS: qt.spec - X11(x.org). - fixed obsoletes.

Nie, 25 Kwi 2004, 21:26:19 CEST

Dnia nie 25. kwietnia 2004 21:18, Marcin Bohosiewicz napisał:

> arekm stwierdzil ze z xami ma byc jak z MTA czy *inetd.
> Wiec jak BR'y ustawiac?
W Ac raczej budować wszystko na XFree86-devel. X11 ma odpowiednie provides
tak, że tu nie będzie problemu z instalacją pakietów budowanych na XFree86 na
systemie z X11.

W po-Ac warto by pomyśleć nad kompletnym uniezależnieniem się od implementacji
Xów co wymaga m.in. wywalenia z rpma generowania zależności od nazw pakietów.

> I od ktorych Xow -devel ma byc na builderach?
XFree86.

--
Arkadiusz Miśkiewicz     CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm.pld-linux.org, 1024/3DB19BBD, JID: arekm.jabber.org, PLD/Linux