SPECS: qt.spec - X11(x.org). - fixed obsoletes.

Nie, 25 Kwi 2004, 21:46:23 CEST

Dnia nie 25. kwietnia 2004 21:42, Jakub Bogusz napisał:
> rpm -q --provides X11-libs | grep '\.so\.'
> dopisujesz do /etc/rpm/noautoreqdep i nie ma nazw pakietów dla bibliotek
> X bez rozwalania wszystkiego innego.
Wtedy nie będzie w ogóle zależności czy tylko nie będzie zależności od nazw
pakietów? Ja chcę mieć zależności od libxyz.so.X ale nie od costam-pakiet :/

> A co z BR?
> Jeśli mają wspierać także xlibs, to muszą uwzględniać wszystkie
> biblioteki osobno.
> Dałoby się zrobić w oparciu o nazewnictwo xlibs np. z dodanym "X-" na
> początku (tzn. X-xproto, X-libX11-devel itd.) i odpowiednie Provides
> w XFree86 i X11 .
Dobry pomysł - generic nazwy dla wszystkich implementacji.

--
Arkadiusz Miśkiewicz     CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm.pld-linux.org, 1024/3DB19BBD, JID: arekm.jabber.org, PLD/Linux