RFC: instalator

Maciek Pasternacki maciekp w japhy.fnord.org
Wto, 27 Kwi 2004, 11:18:39 CEST

On Pungenday, Discord 45, 3170 YOLD, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Nie mam. Po prostu szukam koncepcji umozliwiajacych zainstalowanie PLD na
> maszynie z 8MB RAM.

Wstawić dysk do innej maszyny, poldek --install-dist --root, chroot,
rc-boot, i mamy?

--
__    Maciek Pasternacki <maciekp w japhy.fnord.org> [ http://japhy.fnord.org/ ]
`| _   |_\  / { Any road followed to its end leads precisely nowhere.  Climb