python-devel-tools

Pon, 26 Kwi 2004, 15:53:06 CEST

Jacek Konieczny wrote:

> Tylko te które leżą w /bin i używają modułu "sys". Czyli u nas AFAIK
> żaden. A poza tym:

To bylo nawiazanie do twojego przykladu. Po prostu uwazam, ze nie nalezy
wrzucac do $PATH zadnego skryptu wymagajacego jakiegokolwiek modulu bez
gwarancji, ze ten modul bedzie poszukiwany i znaleziony we wlasciwym
miejscu.

IMO w swietle tego, co pisales w poprzednim liscie skrypty shellowe wydaja
mi sie po prostu pewniejsze. Chyba, ze jest jakis argument za takim
uzywaniem pythona ?

> cp -a /bin/false /bin/sh
>
> i masz rozwalony cały system. IMHO kiepski argument.

Jesli nie mialem wczesniej /bin/sh to powyzsze polecenie nic nie zmienia w
zasadach funkcjonowania mojego systemu. Ot taka drobna roznica.

  phone (48)(58) 347 14 61