pure-ftpd

The Undefined undefine w aramin.net
Pon, 26 Kwi 2004, 17:34:42 CEST

On Mon, Apr 26, 2004 at 05:15:38PM +0200, Jakub Bogusz wrote:

> A które tam masz wersje pure-ftpd?
aktualne z main ftp, czyli pure-ftpd-1.0.18-4
> Kiedyś sam nic nie czytał, skrypt init czytał konfigurację i uruchamiał
> demona z odpowiednimi opcjami; dopiero od którejś wersji demon sam czyta
> konfigurację, w całkowicie innym formacie zresztą.
hm.. z tego co sie zorientowalem to demon sam nic nie czyta - a jedynie
skrypt pure-config.pl parsuje konfiguracje i uruchamia demona...
w tej chwili na chwile wrzucilem ftpd-BSD, zeby mi komorka troszke
odpoczela ;)
wieczorem jak ludzie przestana korzystac znowu sproboje...

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
PLD Linux Developer