gq - crash w GTK+

Tomasz Wittner lists w mmt.pl
Pon, 26 Kwi 2004, 21:22:38 CEST

Dnia pon 26. kwietnia 2004 10:23, Jakub Bogusz napisał:

> Ktoś ma ochotę się pobawić?
> Wywala się na jakimś assercie w GTK+, w bt nie ma wtedy żadnej funkcji
> z samego programu.
OT: $ rpm -q gtk+2 openldap
gtk+2-2.2.4-6
openldap-2.1.30-0.1
- działa całkiem nieźle (-r DEVEL)
http://test.mmt.pl/pld/gq/gq-1.0beta1_on_gtk+2-2.2.4-6_and_openldap-2.1.30.png
Nie wywaliło się mi ani razu. Jednak, jak zobaczyłem co się święci na
AC-current ... to właśnie dlatego gq-1.0beta1 pozwoliłem sobie, wcześniej,
zająć brancha DEVEL .
> Poprzednia wersja (jeszcze na gtk+1) też się podobno wywalała, ale nie
> wiem czy na tym samym.
Też nie wiem - mieliśmy gq-0.6.0beta2 - z tego, co patrzyłem, gq-0.6.0 wcale
nie było lepsze (a nawet chyba wywalało się jeszcze częściej).
--
Tomasz Wittner