Poprawki do emacs.spec, emacsen-gnus-pkg.spec

Maciek Pasternacki maciekp w japhy.fnord.org
Wto, 27 Kwi 2004, 04:18:40 CEST

Na początku poprawka do emacs.spec wywalająca (jak sugerował blues,
dla usunięcia konfliktów) starą wersję Gnusa do bconda:

http://japhy.fnord.org/pub/emacs.spec.diff

I przepakietowana nowa wersja tegoż Gnusa (spec i patch w tarballu):

http://japhy.fnord.org/pub/gnus.tgz

Prosiłbym o przejrzenie speca do Gnusa przed ewentualnym commitem --
-- nie jestem pewien wszystkiego (zwłaszcza układ podpakietów i budowanie
doców w pdfach).  Jeśli ktoś używa XEmacsa, tym bardziej proszę
o przyjrzenie się -- ja nie używam, więc ciężko mi było sprawdzić dalej
niż ,,uruchamia się''.

Pozdrawiam,
		--dżaf.

--
__    Maciek Pasternacki <maciekp w japhy.fnord.org> [ http://japhy.fnord.org/ ]
`| _   |_\  / { (5)  It is always possible to aglutenate multiple separate