RFC: instalator

Maciek Pasternacki maciekp w japhy.fnord.org
Wto, 27 Kwi 2004, 11:29:46 CEST

On Pungenday, Discord 45, 3170 YOLD, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> A jak mi sie nie chce rozbebeszac kilkunastu komputerow ?
> No dobra, problem akademicki. Doslownie :)

Jeśli one są w miarę podobne, i tak rozbebeszyć będzie chyba
najszybciej... ewentualnie można kombinować z dyskietką startową
wystawiającą przyszły root po NFS albo czymś takim, ale to już
kombinowanie...

Może przyjrzysz się Owlowi?  A jakby to miały być jakieś terminale
tylko do SSH gdzieś dalej, to może nawet z przeproszeniem jakiś
slack..?

		--dżaf.

--
__    Maciek Pasternacki <maciekp w japhy.fnord.org> [ http://japhy.fnord.org/ ]
`| _   |_\  / { ...a child's rhyme stuck in my head, it said that life