RFC: instalator

Radoslaw Zielinski radek w karnet.pl
Wto, 27 Kwi 2004, 11:38:23 CEST

Andrzej Krzysztofowicz <ankry w green.mif.pg.gda.pl> [27-04-2004 11:21]:
> Maciek Pasternacki wrote:
[...]
> A jak mi sie nie chce rozbebeszac kilkunastu komputerow ?

No to masz chyba jakichś studentów na tej uczelni?  I przedmiot Systemy
Operacyjne z laborką?  ,,Praktyczne aspekty wdrażania nowoczesnych
systemów operacyjnych''; bardzo ładny temat zajęć widzę... ;-)

--
Radosław Zieliński <radek w karnet.pl>
[ GPG key: http://radek.karnet.pl/ ]