mplayer

Tomasz Grobelny grotk w poczta.onet.pl
Wto, 27 Kwi 2004, 16:15:39 CEST

On Tuesday 27 of April 2004 00:50, Maciej 'Agaran' Pijanka wrote:

> a przebudowałeś pakiet w32codec u siebie?
Jak najbardziej. Już jakiś czas temu, ale version/release nie uległ zmianie.

> rpm -qvi w32codec

$  rpm -qvi w32codec
Name        : w32codec                     Relocations: (not relocatable)
Version     : 1.0                               Vendor: (none)
Release     : 5wla                          Build Date: nie 04 kwi 2004
14:12:49 CEST
Install Date: nie 04 kwi 2004 14:15:07 CEST      Build Host: pldmachine
Group       : Biblioteki                    Source RPM:
w32codec-1.0-5wla.src.rpm
Size        : 27719216                         License: Free for
non-commercial use
Signature   : (none)
Summary     : Binarne biblioteki do kompresji/dekompresji dla odtwarzaczy
filmów
Description :
Biblioteki niezbędne do kompresji/dekompresji filmów. Są one
wykorzystywane przez odtwarzacze, ale mogą być użyte do tworzenia
kompresowanych plików z filmami.

Tomek