SOURCES: bashrc - added setting PS1 again. It does not work in X, ...

Adam Gorzkiewicz adgor w isn.pl
Wto, 27 Kwi 2004, 20:24:18 CEST

Dnia wtorek 27 kwiecień 2004 19:39, havner napisał:
> Author: havner                       Date: Tue Apr 27 17:39:43 2004 GMT
> Module: SOURCES                       Tag: HEAD
> ---- Log message:
> - added setting PS1 again. It does not work in X, I cannot fix bash
>   and this should work for users
> - added sourceing of /etc/profile.d/*.sh containing aliases
>   (eg. which, mc)

No właśnie - proponuję tutaj zrobic cos podobnego do profile.d, env.d -
katalog shrc.d (zawierajacy pliki z aliasami, czy funkcjami, które powinny
byc wczytywane wraz z każdym uruchomieniem shella przez pliki /etc/*shrc). W
tej chwili aliasy te - wczytywane z profile.d sa ustawione tylko w przypadku,
gdy uruchamiamy powłoke zgłoszeniową.
Od kilku dni pdksh z head obsługuje /etc/kshrc i ~/.kshrc -
tak więc zostaje jeszcze sprawa ksh93  - btw - buduje to się obecnie? - mnie
się ostatnio nie zbudował.

--
Adam Gorzkiewicz