SOURCES: bashrc - added setting PS1 again. It does not work in X, ...

havner havner w matrix.kamp.pl
Śro, 28 Kwi 2004, 00:46:23 CEST

On Tue, 27 Apr 2004, Adam Gorzkiewicz wrote:

> No właśnie - proponuję tutaj zrobic cos podobnego do profile.d, env.d -
> katalog shrc.d (zawierajacy pliki z aliasami, czy funkcjami, które powinny
> byc wczytywane wraz z każdym uruchomieniem shella przez pliki /etc/*shrc). W
> tej chwili aliasy te - wczytywane z profile.d sa ustawione tylko w przypadku,
> gdy uruchamiamy powłoke zgłoszeniową.
> Od kilku dni pdksh z head obsługuje /etc/kshrc i ~/.kshrc -
> tak więc zostaje jeszcze sprawa ksh93  - btw - buduje to się obecnie? - mnie
> się ostatnio nie zbudował.

Myslalem dokladnie o czyms takim, ale nie mam teraz za bardzo czasu tego
robic. To moje rozwiazanie jest tymczasowe do czasu przeniesienia plikow z
aliasami z profile.d do bashrc.d (tak IMO powinno to sie nazywac)

---
havner