RFC: instalator

hunter hunter w mimuw.edu.pl
Śro, 28 Kwi 2004, 00:48:07 CEST

On Tue, Apr 27, 2004 at 10:33:15AM +0200, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> A jakis inny na mala ilosc RAM ?

Metoda z bsd rodem, obok iso czy indeksów poldka tar.gz z basesystemem
zawierającym poldka, rpm, lftpa, wgeta, elinksa, zestaw 'neo' i ppp[oe]
plus lrsz i minicoma, i tak wielu z nas tak instalacje robi na maszynkach z
<=16 MBramu że w chroocie się robi, a potem tar/nc.

Po wstępnym zainstalowaniu czegoś co się odpali można zawsze doinstalować
_cokolwiek_ z płytki czy ftpa.

A instalator "mini" mógłby się uprościć do załadowania modułów na poststawie
wyboru/lspci i uruchomienia parteda i kilku stron opisu obok.

kd.

--
Krzysztof Drewicz
Podsłuchane na pogrzebie: "Wiem, że to niezręcznie pytać o takie rzeczy w tej