SOURCES: bashrc - added setting PS1 again. It does not work in X, ...

havner havner w matrix.kamp.pl
Śro, 28 Kwi 2004, 15:00:21 CEST

On Wed, 28 Apr 2004, Paweł Gołaszewski wrote:

> Wiesz co to jest prowizorka? To coś co ma najdłuższy czas życia.
> Więc wyrzuć to..

Juz poprawione. Wszyskie paczki jakie znalazlem, ktore w /etc/profile.d
robily aliasy przenioslem do /etc/shrc.d. Dodalem ten katalog do setup i
przerobilem /etc/bashrc by z tego korzystal. Teraz ktos musi uwzglednic to
w innych shellach. Ksh, zsh, tcsh... Nie znam ich, nie wiem jaka maja
kolejnosc ladowanie plikow sesji.

---
Havner