SOURCES: bashrc - added sourcing of /etc/shrc.d/*.sh instead of gr...

Maciek Pasternacki maciekp w japhy.fnord.org
Śro, 28 Kwi 2004, 23:59:51 CEST

On Prickle-Prickle, Discord 46, 3170 YOLD, Tomasz Pala wrote:

> I jak już pisałem, nie działają pod tcsh (w profile jest export).

A nie można przed source'owaniem zrobić alias export=setenv,
a po zakończeniu tegoż unalias export?

--
__    Maciek Pasternacki <maciekp w japhy.fnord.org> [ http://japhy.fnord.org/ ]
`| _   |_\  / { I teraz znowu wiem, co ONI NAPRAWDĘ -- To kwestia wychowania.