SOURCES: clamav-cron-updatedb - harcoded settings removed

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Czw, 29 Kwi 2004, 09:28:03 CEST

On Wed, 28 Apr 2004, Michal Kochanowicz wrote:
> Ależ wy jesteście marudni! :-PPP
>
> To może tak: 3 ustawienia (all, errors, none) - vide załącznik.

Może być, ale stara opcja raczej nie powinna zniknąć. ani tym bardziej
zmienić znaczenia... Poza tym - twój patch pomieszał trochę z opcjami...

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...