Re: Co by zaszkodziło dodać do ra do updates nowego clamav'a

Jarosław Kamper jack w jack.eu.org
Czw, 29 Kwi 2004, 10:00:57 CEST

Nie wiem, czy nie jestem odosobnionym "przypadkiem", ale może w końcu ktoś by się pofatygował i przeczytał wątek na http://lists-archive.pld-linux.org/html/pld-devel-pl/2004-04/msg01354.html ? Jest od początku do końca (aż 4 posty).

> W moim ra 1.0 kompilat działa poprawnie i jestem szczęsliwym
> użyszkodnikiem owego.

A u mnie nie. Ma to jakieś znaczenie? :)

--
Jarosław Kamper <jack w jack.eu.org>