SOURCES: bashrc - added sourcing of /etc/shrc.d/*.sh instead of gr...

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Czw, 29 Kwi 2004, 10:41:18 CEST

On Thu, Apr 29, 2004 at 09:34:36AM +0200, Paweł Gołaszewski wrote:

> alias. Nie wypowiadam się czy w tcsh to zadziała, bo nie wiem - wydaje mi
> się, że tak. Alias działa AFAIR tak samo.

Jesteś drugą osobą, która to piszę, więc może ja coś źle robię - sprawdzałeś?
U mnie działa inaczej. Poprzedno sprawdzałem z interaktywnego tcsh, nie był
login shellem, teraz sprawdziłem na tcsh jako login shellu - różni się nadal.