SOURCES: clamav-cron-updatedb - harcoded settings removed

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Czw, 29 Kwi 2004, 10:57:10 CEST

On Thu, 29 Apr 2004, Michal Kochanowicz wrote:
> Dlaczego nie powinna zniknąć???? Przedtem było:
> UPDATE_QUIET - yes/no - *CZY* mają być komunikaty czy nie
> teraz jest
> UPDATE_MAIL_MESSAGES - all/errors/none - *JAKIE* komunikaty wysyłać
> mailem.
>
> Koegzystencja tych 2 opcji jest bez sensu, bo 1. jest podzbiorem 2. A
> zmieniłem nazwę właśnie dlatego że zmieniła się funkcjonalność - a nazwa
> powinna ją odzwierciedlać.

Ja nie o tym.
Pomieszałeś tak naprawdę istnienie nowej i starej opcji. Obejrzyj jeszcze
raz swojego patcha...

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...