xinitrc

Czw, 29 Kwi 2004, 12:47:59 CEST

On Thu, 29 Apr 2004, Michal Kochanowicz wrote:

> Jasne. Poprostu napiszsz jednolinijkowca które im to pozmienia.

Umiesz czytac?
Nie napisalem "pozmieniac" bo to to jest drobiazg.
Tylko co z tego ze ja zrobie mv skoro student wymysli ze juz nie chce
wm-a X tylko Y, zrobi sobie .wm_style a potem do mnie przbiegnie z
placzem ze mu nie dziala.
Najpierw mysl potem pisz, bo to ze walnac glupote umiesz to ja wiem.

Janek