Co by zaszkodziło dodać do ra do updates nowego clamav'a

Andrzej Zawadzki zawadaa w wp.pl
Czw, 29 Kwi 2004, 13:17:46 CEST

Patrys :: Patryk Zawadzki wrote:

> Prędzej bym zrobil
>
>  rpm -e clamav
>  rpm -i mksd mks mksd-clients mks-updater

Wybacz ale aktualność baz mksa jest słabiutka - do clamava nie ma szans!

załączam przykład, których jest zanacznie więcej:
----------------------
A virus (Worm.SomeFool.Q) was found.  -     to jest staaary robal - mks
nie wykrył

A banned name (message.pif) was found.

Scanner detecting a virus: Clam Antivirus-clamd
----------------------

A virus (Worm.SomeFool.P) was found.  - a tu wykrył

A banned name (message.scr) was found.

Scanners detecting a virus: Clam Antivirus-clamd, MkS_Vir Daemon for Linux
-----------------------

Takich przypadków, (zwłaszcza jak pojawią się nowe wirki - wtedy przez
kilka godzin tylko clamav jest w logu - potem mks dołącza ;-) ), jest
sporo - więc nie wiem czy to co sugerujesz ma sens.

Oczywiście jakieś tam rezygnacje z exima na korzyść postfiksa -
bezsensu... Naprawić próbować... szczególnie, że clamav jest świetny i
rośnie w siłę (komercja ma stracha) i Polak jest liderem :-) Wiem,wiem w
mksie też Polak (tylko głupoty opowiada - vide "na linuksa kilka wirusów
dziennie" ;-) Źródło: chyba CHIP ;-)

--
Andrzej Zawadzki