xinitrc

havner havner w matrix.kamp.pl
Czw, 29 Kwi 2004, 19:45:45 CEST

On Thu, 29 Apr 2004, Paweł Gołaszewski wrote:

> Dlaczego chcesz ominąć wsparcie dla czegoś co pozwoli na bezproblemowe i
> płynne przejście ze starego sposobu na nowy. I to w sytuacji, kiedy jest
> to proste do zrealizowania (tak mi się wydaje)...

Bo pliki w wmstyle sa watpliwej jakosci. Do WindowMaker'a byl definitywnie
bledny. Do niektorych w ogole ich nie ma (fluxbox). W porzadku, adgor
wytlumaczyl mi inne zastosowanie wmstyle i rozumiem. Powinno cos takiego
byc, nie wiem tylko, czy w momencie pelnego przejscia na xinitrc-ng warto
tam jakiekolwiek domyslne pliki zostawic.

--
Havner