Uaktualniony ircd.spec

Marcin Król krol w wsb-nlu.edu.pl
Czw, 29 Kwi 2004, 19:55:12 CEST

Witam.

Pare dni temu pisalem o mozliwych zmianach w ircd.spec. Juz je nanioslem
:) Uaktualnionego spec'a + patche (nowe i te ktore ulegly zmianie)
udostepnilam tutaj: http://www.wsb-nlu.edu.pl/~krol/pld/ircd/ac/
Buduje sie czysto na prawach usera na x86 (innych arch nie mam zeby
sprawdzic)

Proponowana przeze mnie lista zmian do changeloga:

- removed bcond for HM2 patch, it was buggy
- replaced hoop3 with newer and better hemp2+DK+B5
- updated/adjusted config patch

Oprocz tego uaktualniona wersja dla RA (sam spec, bo patche sa identyczne
jak dla AC): http://www.wsb-nlu.edu.pl/~krol/pld/ircd/ra/
Bazuje na tym co zrobilem do AC. Nie wiem co do changeloga, bo miedzy
ostatnim rel dla RA a obecnym do AC na ktorym bazowalem bylo wiecej
innych zmian. Moze po prostu "- backported current rel from AC" albo cos w
tym stylu ;) Rowniez buduje sie czysto na userze, na RA, x86.

Jak ktos z +w znajdzie chwilke i uzna, ze mozna to zamiescic to pewnie
bedzie mial wdziecznosc chociaz kilku userow :)

Oprocz tego pozwole sobie przypomniec proponowane przeze mnie zmiany do
cvs.spec: http://www.wsb-nlu.edu.pl/~krol/pld/cvs/
oraz poprawione segmentation fault w a2ps w domyslnej instalacji AC:
http://www.wsb-nlu.edu.pl/~krol/pld/a2ps/

Jezeli cos trzeba zamiescic w innej formie (np. diff'y do spec'y
zamiast samych spec'y) to prosze o info.

Pozdrawiam.
M.