bmp, wymagania..

Jakub Piotr Cłapa loc w toya.net.pl
Czw, 29 Kwi 2004, 20:32:32 CEST

q# wrote:

> Hm.. a jak wrzuce sobie do domowego jakas skorke, nie umiejonc napisac
> spec'a specjalnie do niej? No ale to nie jest juz tak wazne moze byc i w
> bmp-skin*, zawsze mozna doinstalowac recznie zip'a, etc.

Jak sobie sam wrzucisz skrórkę, to sam musisz zadbać o oprogramowanie.
Akurat w tym przypadku req do bmp nie jest dobrym pomysłem. (choć do
ogólnie dyskusyjna sprawa - patrz dyskusja o edytorze do LaTeXa dla KDE
(nie)wymagającym LaTeXa)

> GKT+ byloby tu dobrym przykladem? Znaczy sie gtk1 nie wyprzezdilo gtk2,
> ale tu jest to przydatne, albo apache, dobrze rozumiem?

Z tego co podsłuchałem to to akurat są średnio dobre przykłady
(zazwyczaj stara i nowa wersja mogą współistnieć w systemie). Ogólnie
epoch stotsuje się np. w przypadku zmiany systemu numeracji wersji. Albo
gdy ktoś coś skopie, żeby umożliwić normalny upgrade.

--
z wyrazami szacunku,
Jakub Piotr Cłapa