memleak w kernelu?

Wojciech 'Sas' Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Pią, 30 Kwi 2004, 08:16:06 CEST

On Fri, 30 Apr 2004, havner wrote:

> Obserwuje dziwny objaw. Grajac w vegastrike (do rana powinien byc juz
> sprawny spec) po jakims czasie system zaczyna mielic (jakby cos zawalalo
> pamiec, potem swapa) i zwis. Kernel 2.6.5-1. Odpalone na 2.4.26-0.7 dziala
> bez problemu. Tak byc chyba nie powinno. Nie wiem jak cos takiego za
> bardzo zdebugowac, ale jakby ktos sie zainteresowal, sluze pomoca.
> Averne, opowiadales, ze miales cos takiego kiedys pod 2.6, i to na
> aplikacjach nie korzystajacych z OpenGL.

czy ta gra uzywa sieci ?
co mowu top jak sie zaczynaja problemy ?
co jest w logach ?

					Sas.
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}