Prośba o przetestowanie crossfire-client z test na PPC i/lub SPARC

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Pią, 30 Kwi 2004, 10:12:07 CEST

Poprawiłem crossfire-client, żeby się budował na maszynach
big-endianowych, ale nie mam jak sprawdzić, czy działa.

Prosiłbym o próbę odpalenia tego (dokładniej: gcfclient
z crossfire-client-gtk) na takiej maszynce, podłączenie się do dowolnego
serwera i zobaczenie czy grafika się wyświetla poprawnie. Proszę też
spróbować przełączyć opcję "SDL Graphics" w konfiguracji.

Jeśli będzie OK, to można puszczać do Ac, a ja patcha wyślę do autorów.

Pozdrowienia,
	Jacek