capi4k-utils.spec

Kamil Christ kamil.christ w comp-win.pl
Pią, 30 Kwi 2004, 14:28:08 CEST

Napisałem speca do capi4k-utils, bo był mi potrzebny - jeśli się nadaje, to
może warto go włączyć do AC.
Niestety nie działą z aktualnym kernelem dystrybucyjnym AC, bo nie ma w nim
CAPI, ale to już inny temat.
Mi działa z home-made kernelem 2.4 i kartą AVM Fritz PCI (na driverze
binarnym AVM - faxowanie działa ładnie).

Spec'a ściągnąłem z http://mungo.homelinux.org i przepisałem prawie całego
od nowa, jest o tym wzmianka w changelogu, więc się chyba autor nie obrazi.

Z chęcią wysłucham krytyki co zrobiłem źle - w pisaniu speców jestem
początkujący.
Pozwliłem sobie wszystkie pliki załączyć do maila, bo dużo tego nie ma i się
chyba nikt nie obrazi.

Pozdrawiam, Kamil Christ

Comp-Win Sp. z o.o.
ul. Pułtuska 10  61-052 Poznań